10 תשובות
אם יש חברה זה בעייתי ואני אומר לך את זה בתור גבר
יש לו חברה.
מצד אחד אין לך מה לנסות להתקרב אליו כי יש לו חברה ולא בטוח שהוא יפרד ממנה בשבילך.
מצד שני החברה, אל תהרסי את מה שיש בניהם, אל תקחי גבר של מישהי אחרת
שואל השאלה:
אבל הוא זה שהתחיל הוא שלח הודעה והוא מדבר אליי הוא אומר לי שאני יפה ושיש דברים שהוא רוצה להגיד אבל הוא לא יכול כי יקראו לו בוגד בתור מישהו שהכרתי לא מזמן הוא מתייחס אליי טוב
הוא אמר לי עם מישהו פוגע באנשים שאני אוהב הלך עליו ואני מתכוון אלייך גם אם יעשו לך משהו תגידי לי והוא יודע להקשיב סיפרתי לו משהו והוא הקשיב לכל מילה ועזר לי וזכר הכל יום אחרי כי הוא חשב שזאת הילדה שדיברתי עלייה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא לוקחת אף אחד אני מדברת איתו כאל ידיד ולא מישהו שאני בקטע שלו וזאת תהיה בחירה שלו מה לעשות
אנונימית
את : היי אתה ער ?
חברה שלו קולטת ששלחת לו הודעה : היי חמודה כן הוא ער אני פה איתו
את רצינית?!
יש לו חברה , תעזבי אותו בשקט..קצת כבוד
שואל השאלה:
מה אתם יוצאים עליי עזבי אותו את רצינית הוא זה שהתחיל איתי אני רק מדברת איתו בתור ידיד ובהתחלה הוא אמר שאין לו חברה ובאמצע החיים יש לו ויש מצב הכריחו אותם להיות ביחד כי חשבו שהם זוג
אנונימית
יש לו חברה, את ממש לא רוצה לצאת עם מישהו שמתנהג ככה כשיש לו חברה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה קורה שמתאהבים במישהו בזמן שיש מישהו אחר קשה לשלוט בזה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא סיפר לי אתמול בערב שהוא נפרד מחברה שלו כי היא בגדה בו היא שיקרה ואז הוא סיפר לי שיש מישהי שהוא אוהב וזה ואז שאל אותי דברים יעני לעזור לו והוא אמר טוב אז אני יתקשר אלייה אמרתי טוב ואז הוא עושה אה אי אפשר כי היא פה איתי בשיחה ואני הייתי איתו בשיחה מה אני עושה לא עניתי לו על זה העברתי נושא
אנונימית