11 תשובות
יכול להיות שהוא לא שם לב
או
שאם הוא דלוק עלייך אז הוא לא רוצה לצאת מתלהב שעונה תוך שנייה
או
שאם הוא דלוק עלייך אז הוא לא רוצה לצאת מתלהב שעונה תוך שנייה
שואל השאלה:
לא ניראה לי שהוא דלוק עליי אבל לא יודעת כבר הוא עושה את זה תמיד ושאני רואה שהוא כבר לא עונה אחרי 3 פעמים שהוא התחבר כבר בלי לענות אז ניראה לי שהוא לא רוצה לדבר איתי ואז כשהוא עונה אז הוא עונה כאילו כן וזה ממש מבלבל אותי
לא ניראה לי שהוא דלוק עליי אבל לא יודעת כבר הוא עושה את זה תמיד ושאני רואה שהוא כבר לא עונה אחרי 3 פעמים שהוא התחבר כבר בלי לענות אז ניראה לי שהוא לא רוצה לדבר איתי ואז כשהוא עונה אז הוא עונה כאילו כן וזה ממש מבלבל אותי
מי מתחיל שיחות בדרך כלל?
על מה אתם מדברים?
איך הוא מתנהג לידך?
זה ממש תלוי בכל אלה
לפי התיאור שלך עד עכשיו או שהוא אדיש ואין לו כוח הרבה פעמים או שהוא דלוק עלייך אם תעני לי על השאלות האלה אני אגיד לך
על מה אתם מדברים?
איך הוא מתנהג לידך?
זה ממש תלוי בכל אלה
לפי התיאור שלך עד עכשיו או שהוא אדיש ואין לו כוח הרבה פעמים או שהוא דלוק עלייך אם תעני לי על השאלות האלה אני אגיד לך
שואל השאלה:
הוא היה מתחיל רוב הזמן ואז זה הפך לשנינו מתחילים שיחה ואז רק אני מתחילה שיחה
אנחנו לא נפגשנו כבר איזה חודש אבל הוא דיי שמח לראות אותי ואנחנו מדברים על הכל בערך כל מה שיש באותו זמן
הוא היה מתחיל רוב הזמן ואז זה הפך לשנינו מתחילים שיחה ואז רק אני מתחילה שיחה
אנחנו לא נפגשנו כבר איזה חודש אבל הוא דיי שמח לראות אותי ואנחנו מדברים על הכל בערך כל מה שיש באותו זמן
לדעתי יש סיכוי גדול שהוא בקטע שלך והוא קצת ביישן
יומיים אל תכתבי לו הודעה ותראי אם הוא כותב
אם הוא כותב סימן דהוא חשב עלייך והוא בקטע שלך
אם לא אז אתם ידידם רגילים והוא פשוט אדיש וזה חחח
יומיים אל תכתבי לו הודעה ותראי אם הוא כותב
אם הוא כותב סימן דהוא חשב עלייך והוא בקטע שלך
אם לא אז אתם ידידם רגילים והוא פשוט אדיש וזה חחח
מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
אז זהו שבהתחלה לא דיברנו חודש עד שהתחלתי שיחה ואז דיברנו קצת והוא לא ממש המשיך את השיחה ואז שוב קרה אותו דבר ועכשיו אמרתי שאני אנסה פעם אחרונה אז אני לא חושבת שהוא בקטע שלי בכלל
אז זהו שבהתחלה לא דיברנו חודש עד שהתחלתי שיחה ואז דיברנו קצת והוא לא ממש המשיך את השיחה ואז שוב קרה אותו דבר ועכשיו אמרתי שאני אנסה פעם אחרונה אז אני לא חושבת שהוא בקטע שלי בכלל
אולי הוא לא בנוי לקשר אינטנסיבי אני לא יודעת מה להגיד לך
שואל השאלה:
כן זהו אני לא יודעת כבר בעצמי עזבי אני חושבת שאחרי זה אני כבר לא אפנה יותר
כן זהו אני לא יודעת כבר בעצמי עזבי אני חושבת שאחרי זה אני כבר לא אפנה יותר
שואל השאלה:
אבל תודה עזרת לי מאוד
אבל תודה עזרת לי מאוד
בכיףף