5 תשובות
אני יכולה לתת לך עצות אבל נראה לי בפרטי זה יעזור יותר וכשאני אבין יותר את הבעיה אולי אני אוכל לעזור
אז תבודדי את עצמך לזמן מה, תעבדי על עצמך ותטפלי בשורש של הבעיות שלך לבד, קחי הפסקה מאחרים ואני מבטיחה שזאת רק תקופה ותקופות חולפות זה יעבור ואת תהיי חזקה יותר זה רק עוד מכשול אחד בדרך תהיי אופטימית כי מלא טוב בדרכו אלייך.
אל תכניסו דברים כאלה למוח, תנסי למצוא דברים חיובים יותר.. כנראה שהמקום שאת נמצאת לא טוב לך וחסר לך משהו, אולי כדאי לעבוד עם עצמך, כל דבר שאת רוצה ולהשקיע בעצמך זה יכול להיות התחביבים למידה ספורט וכו וכו, לנסות לפתח קשרים חדשים עם אנשים
אנונימית
זה בסדר להתבודד לפעמים, תנסי למצוא לאט את המקום שלך, תקשיבי לשירים שמרגיעים אותך ואל תשכחי שבכל זאת יש אנשים שאת/ה חשוב/ה להם❤
אנונימית
שלום אנונימית,
נשמע שאת מרגישה כאילו את טובעת בכאב.. מנסה להילחם בגלים של העצב אבל שוקעת יותר ויותר.
יכולה רק לתאר לעצמי כמה תשושה את וודאי מרגישה, וכמה התחושה כי אין מישהו שתוכלי לפנות אליו, מישהו שיתמוך ויעזור, מכבידה עלייך באופן יום יומי ומקשה אף יותר על תחושתייך.
שומעת בקולך את הרצון לוותר, לסיים את החיים ואיתם גם את הכאב והעצב.. לעצור את הכל, בכדי שהמצב לא יתדרדר אפילו יותר. יחד עם זאת, רואה שכתבת שאינך יכולה לפגוע בעצמך בגלל ההשפעה הקשה שתהיה לכך על משפחתך. משערת כי את יודעת כמה את חשובה להם וכמה יכאב להם אם יאבדו אותך וידעו כי פספסת אולי, את כל מה שיש לחיים עוד להציע לך..
איני יודעת מדברייך אם תרגישי בנוח לדבר עם אחד מבני המשפחה שלך או עם אדם קרוב אחר על מצבך הנפשי לאחרונה, אך במידה וכן יתכן כי הוא יוכל לעזור לך או להפנות אותך לעזרה.
בכל מקרה, חשוב לי להגיד שאת לא לבד ושיש מי שאכפת לו. אף אחד לא צריך להתמודד לבדו עם מועקה שכזאת.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי עם אחד המתנדבים. אנחנו נהיה שם כדי להקשיב ללא שיפוטיות, לתמוך ולנסות לעזור להקל, אפילו במעט, על כאבך..
נחכה לך,
מתנדבת סה"ר.
נשמע שאת מרגישה כאילו את טובעת בכאב.. מנסה להילחם בגלים של העצב אבל שוקעת יותר ויותר.
יכולה רק לתאר לעצמי כמה תשושה את וודאי מרגישה, וכמה התחושה כי אין מישהו שתוכלי לפנות אליו, מישהו שיתמוך ויעזור, מכבידה עלייך באופן יום יומי ומקשה אף יותר על תחושתייך.
שומעת בקולך את הרצון לוותר, לסיים את החיים ואיתם גם את הכאב והעצב.. לעצור את הכל, בכדי שהמצב לא יתדרדר אפילו יותר. יחד עם זאת, רואה שכתבת שאינך יכולה לפגוע בעצמך בגלל ההשפעה הקשה שתהיה לכך על משפחתך. משערת כי את יודעת כמה את חשובה להם וכמה יכאב להם אם יאבדו אותך וידעו כי פספסת אולי, את כל מה שיש לחיים עוד להציע לך..
איני יודעת מדברייך אם תרגישי בנוח לדבר עם אחד מבני המשפחה שלך או עם אדם קרוב אחר על מצבך הנפשי לאחרונה, אך במידה וכן יתכן כי הוא יוכל לעזור לך או להפנות אותך לעזרה.
בכל מקרה, חשוב לי להגיד שאת לא לבד ושיש מי שאכפת לו. אף אחד לא צריך להתמודד לבדו עם מועקה שכזאת.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי עם אחד המתנדבים. אנחנו נהיה שם כדי להקשיב ללא שיפוטיות, לתמוך ולנסות לעזור להקל, אפילו במעט, על כאבך..
נחכה לך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: