8 תשובות
עם הציפורן חזק עד ש בום
שואל השאלה:
טוב...
טוב...
לא מפוצצים. זה לא טוב, תישאר לך צלקת.
לא לא לא לפוצץ אני יודעת שזה מציק אבל זה עושה צלקות
היו לי חצקונים מאז כיתה ה
יש לי מלא צלקות במצח כי התעסקתי בהם
זה יעבור עוד כמה ימים לא לפוצץ!!
היו לי חצקונים מאז כיתה ה
יש לי מלא צלקות במצח כי התעסקתי בהם
זה יעבור עוד כמה ימים לא לפוצץ!!
לא כדאי, יכולה להיות לך צלקת או חטטים, פשוט תחכי זה יעבור לבד, תשטפי את הפנים או שימי משחה או משהו לא יודע
לא עדיף בכלל,
אבל עם הציפורן,
שמחתי לעזור,
yolo
אבל עם הציפורן,
שמחתי לעזור,
yolo
בכללי לוחצים עם הקצה של הכריות של האצבעות בצדדים עד שיוצא המוגלה או החצקון.
אבל עדיף שלא לפוצץ כי סתם יצמח עוד
עדיף לא לגעת בזה ולשטוף את זה טוב במים עד שיעבור
אבל עדיף שלא לפוצץ כי סתם יצמח עוד
עדיף לא לגעת בזה ולשטוף את זה טוב במים עד שיעבור
אל, זה עושה מלא צלקות.
אני פוצצתי מלא ובעתיד הולכות להיות לי מלא צלקות כנראה
אני פוצצתי מלא ובעתיד הולכות להיות לי מלא צלקות כנראה
באותו הנושא: