6 תשובות
פשוט שלחו ריפליי זה יותר זורם ופשוט
אם הוא לא בעניין, תירדי מזה
שואל השאלה:
^^ איך אני מבינה אם הוא בעניין או לא, אני מפתחת שיחה אבל הוא עונה מהר וגם שואל ומתעניין
אנונימית
אם הוא לא בעניין, עונה יבש כותב תשובות קצרות לא מתעניין בך מנסה לזרז שיחות ולסיים פשוט תעצרי ואל תמשיכי לדבר כיאלו..
אם הוא בעניין ועונה ומראה עניין בך ומנסה גם הוא לקדם תשיחה סימן שאת לא חופרת ולא כלום והוא בעניין ותמשיכו לדבר ובהצלחה..3>
יש מצב שהוא בעיניין ולא רוצה "להראות" לך שהוא בעיניין מתוך מבוכה... בכל מצב את לא יוצאת מטרידה.
גם בעיני זה ממש חמוד שיש לך אומץ להתחיל איתו ורוב האנשים אוהבים שמתחילים איתם... זה גם מעלה את הביטחון באיזשהו מקום
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתן לי מאודד
אנונימית