2 תשובות
פשוט לזרום.. תרשמי היי מה קורה ומשם זה יתגלגל
ב היי ומשם זה מתגלגל
בנים זה עם יותר קל להתחיל איתו מאשר בנות.
תאמיני לי.
להתחיל עם גבר זה הכי קל שיש.
להתחיל עם בחורה זה תכננונים וחזרות לפני
ועם בנות בארץ שלנו בכלל זה צריך לקבל תואר בבית ספר למשחק וביטחון עצמי חחח
בנים זה עם יותר קל להתחיל איתו מאשר בנות.
תאמיני לי.
להתחיל עם גבר זה הכי קל שיש.
להתחיל עם בחורה זה תכננונים וחזרות לפני
ועם בנות בארץ שלנו בכלל זה צריך לקבל תואר בבית ספר למשחק וביטחון עצמי חחח
אנונימי
באותו הנושא: