5 תשובות
עדיף יותר אבל אם זאת תמונה יפה אז כנראה שאנשים עדיין יתאימו איתך
כן ידיד שלי אמר לא לעשות אף פעם לייק למישהו שיש לו תמונה אחת אז ברור שתשים עוד
אנונימית
עדיף לא קצת מידי ולא יותר מידי
שואל השאלה:
2 זה טוב או לשים 3?
אנונימי
2-4 לדעתי סבבה
תלוי בתמונות