4 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש מפחיד אותי!
אנונימית
אני מבינה אותך .. תעשי אתזה בדרך בריאה והכול יהיה בסדר .. דרך אגב הפרעת אכילה לא מתחילה ביום אחד !
הפרעת אכילה זה שיש לך בעיה עם אוכל
לא משנה איזה כלומר, או להמנע מאוכל מהפחד לא להשמין (אנורקסיה) או לאכול ואז לעשות פעולת טיהור כמו להקיא או לעשות ספורט שעות על גבי שעות על מנת לשרוף את הקלוריות שאכלת (בולימיה) או אכילה ללא שליטה בלי צורך ב"טיהור " (אכילה כפייתית)
זה שאת עושה ספורט זה לא אומר שיש לך הפרעה .. או זה שאת מנסה להמנע ממתוקים .. הכול בסדר את ,בסדר !!
אין לך ממה לפחד .. קודם כל .. לי יש הפרעת אכילה ואני לא מפלצת . את יכולה להוריד במשקל מבלי להגיע להפרעת אכילה אם תעשי את זה בצורה בריאה ונכונה . יש הרבה סרטונים ביוטיוב לדג' האחים גיל רווה . . מקווה שעזרתי לך ❤