6 תשובות
לתרגל, יש הרבה אפליקציות לתרגול
אני אגיד לך אצלי מה אני עושה
אני לומד סינית שזה כל מילה אות משלה חחח אז יש לי נסיון בללמוד אותיות

תנסי לכל אות למצוא לה כאילו "דומי" לאות מסויימת בעברית/וככה לזכור את הצלילי שלה
אחרי זה תכתבי אותה 20 פעמים על דף
שימי כרטיסייה צד אחד האות צד שני הצליל שלה ואז כל כמה שעות תפתחי את הכרטסייה ותראי אם צדקת, גם בשעות קיצוניות כמו 2 בלילה ומיד כשאת קמה
אגב מעניין אותי - איזה שפה זאת?
שואל השאלה:
יפנית^
עוד לא הגעתי לחלק של הקנאגי אני לומדת היראגאנה או איך שלא אומרים את זה
אנונימית
אהה יפנית
אז גם לך יש אלפי אותיות ללמוד חחח
את צריכה לזכור אפילו יותר ממני, הרבה יותר ממני
כי ביפנית יש גם היראגאנה וקטאקאנה
וגם ביפנית לכל קנג'י יש איזה 3 דרכים לומר בעוד שבסינית לכל סימנייה יש רק דרך אחת להגיד