2 תשובות
מה שזה שלמעלה רשם
ואת תצטרכי את החומר של בעיות תנועה משתמשים בזה גם שנה הבאה לגדילה ודעיכה שזאת שאלת חובה
לומדים סדרות, גיאומטריה במרחב, פונקציות מעריכיות, לוגרתמיות וטריגונומטריות.
למה לזרוק את לא תרצי אולי לשפר בעתיד?