12 תשובות
no
לא הוא בן אדם טוב
לא, אין לי
לא
כן
אנונימית
כן הוא הומו.....
יש לו פרצוף של אוגר
לא
הוא אדם טוב
למה צריך להגיד עליו דברים רעים
אה אולי זה שהוא נשוי לגויה
הוא אדם טוב
למה צריך להגיד עליו דברים רעים
אה אולי זה שהוא נשוי לגויה
אנונימית
אין לי מושג מי הוא
ממש לא,
אני כן אשמח לפרגן לו
הוא אמן מוכשר בטירוף
אדם אכפתי,עם לב גדול וצנוע
עד היום עם כל הכסף שלו הוא מגיע להופעה באופניים
בכלל יש בו משהו משלנו ו 'בגובה העיניים'
כיף לשמוע זמרים כאלה איכותיים כמוהו
אני כן אשמח לפרגן לו
הוא אמן מוכשר בטירוף
אדם אכפתי,עם לב גדול וצנוע
עד היום עם כל הכסף שלו הוא מגיע להופעה באופניים
בכלל יש בו משהו משלנו ו 'בגובה העיניים'
כיף לשמוע זמרים כאלה איכותיים כמוהו
ממש לא
באותו הנושא: