7 תשובות
לכי לישון
אז תגלי מחר בבוקרר
הם העלו משהו אחותי החורגת אמרה שהם העלו משהו
אני לא הולכת לישון אני לא מצליחה לתפוס אל כל מה שקרה עד עכשיו ואני גם משתעשעת באתר הוא ממש חמוד אני אוהבת אותו
שואל השאלה:
חרשתי כבר על האתר
עשיתי סטוק לציוץ שלהם אז ישר נכנסתי
אני מפחדת מחר להתמוטט...
חרשתי כבר על האתר
עשיתי סטוק לציוץ שלהם אז ישר נכנסתי
אני מפחדת מחר להתמוטט...
אנונימית
אני חד משמעית גם
את יכולה ללכת לישון ולקום חצי שעה - עשרים דקות לפני שבע ואז את עדיין תהיי כביכול ב23.7
את יכולה ללכת לישון ולקום חצי שעה - עשרים דקות לפני שבע ואז את עדיין תהיי כביכול ב23.7
שואל השאלה:
נראה לי אני אקום בעשר וחצי...
הפחד הכי גדול שלי זה שפתאום הם יפתחו לייב
נראה לי אני אקום בעשר וחצי...
הפחד הכי גדול שלי זה שפתאום הם יפתחו לייב
אנונימית
באותו הנושא: