14 תשובות
סגנון קלאסי
שואל השאלה:
*השאלה היא בנטייה של זכר אבל הכוונה היא לכולם:)
*השאלה היא בנטייה של זכר אבל הכוונה היא לכולם:)
רוק ואינדי
בילי אייליש וראפרים בערך
תודה על המינוס בטוחה הזה שמי שעשה שומע מזרחית
תודה על המינוס בטוחה הזה שמי שעשה שומע מזרחית
מזרחית
יותר בקטע של ליל פיפ
דת'קור, סקרימו, פוסט-רוק, קלאסית ועוד חרא...
לא הייתי ממליץ לאף אחד, כל אחד והטעם שלו
לא הייתי ממליץ לאף אחד, כל אחד והטעם שלו
מזרחית ורמיקסים
רוק
וכן אני ממליצה
כי זה זאנר כולכך גדול ואני חושבת שכול אחד יכול למצוא בו משהו שהוא יאהב
וכן אני ממליצה
כי זה זאנר כולכך גדול ואני חושבת שכול אחד יכול למצוא בו משהו שהוא יאהב
רוקנרול,רוק,אלקטרוני,ג'אז,בלוז ,קלאסית,קאנטרי,דיסקופסיכדלית
פשוט מוזיקה טובה, די הרבה ז'אנרים.
אם אני רוצה להמליץ למישהו על מוזיקה בז'אנר שהוא לא נחשף אליו, אתחיל משירים שיותר קרובים למה שהוא שומע ברגיל. נגיד, מישהו שומע ראפ אבל לא מטאל? אני אתן לו לשמוע קצת לינקין פארק, אחר כך נו מטאל בכללי, ואז אמשיך לעוד ז'אנרים של מטאל.
מישהו אוהב ג'אז אבל לא מתחבר להיפ הופ? אתן לו לשמוע את to pimp a butterfly של קנדריק.
וכו' וכו'
אם אני רוצה להמליץ למישהו על מוזיקה בז'אנר שהוא לא נחשף אליו, אתחיל משירים שיותר קרובים למה שהוא שומע ברגיל. נגיד, מישהו שומע ראפ אבל לא מטאל? אני אתן לו לשמוע קצת לינקין פארק, אחר כך נו מטאל בכללי, ואז אמשיך לעוד ז'אנרים של מטאל.
מישהו אוהב ג'אז אבל לא מתחבר להיפ הופ? אתן לו לשמוע את to pimp a butterfly של קנדריק.
וכו' וכו'
אני חושב שהז'אנר האהוב עליי הוא שוגייז, אבל אני לא יודע אם באמת הייתי מחשיב אותו כי אולי 15% מהזמן זה ז'אנר ממש ממש מדהים ואז 75% מלהקות השוגייז הם חיקוים עלובים של הטובים שסתם עושים כאב ראש. לא יודע. ז'אנר עצמו הוא סוג של זרם של רוק אלטרנטיבי שמתמקד בצלילים חלומיים כאלה עם הרבה מאוד אפקטים (השם shoe gaze מבוסס על כמות הפדלים לאפקטים שהלהקות משתמשים בהם), ויש שוגייז יותר רועש (לדוגמא my bloody valentine) והרבה פחות רועש (לדוגמא slowdive), ויש גם שוגייז שאפילו לא קשור לרוק. למרות אבל שמוזיקה הזאת יכולה להיות מדהימה אני רוב הזמן מקשיב לדברים אחרים. סליחה על התשובה הארוכה חח
רוק ביפנית לא משנה הרמה שלו
קייפופ
באותו הנושא: