7 תשובות
כןן
שואל השאלה:
אני מפחדת
אני מפחדת
למהה
שואל השאלה:
כי אני ביישנית ושאני רואה אותו הלב שלי דופק
כי אני ביישנית ושאני רואה אותו הלב שלי דופק
כן אני עשיתי את זה לקראש ואז עזבתי את הטלפון הנייד שלי בצד כי אם הייתי נוגעת בו אז סביר להניח שהייתי מורידה את העוקב מרוב בושה אבל היום אני עוקבת אחריו ואני שמחה שעקבתי.
תעשי את זה שומדבר רע לא יקרה
בטח אין שאלה
באותו הנושא: