7 תשובות
אני מקווה
כע
ביבי מלך. הכל טוב.
אין מעל ביבי
חוץ מהקב"ה כמובן
אין מעל ביבי
חוץ מהקב"ה כמובן
אנונימית
מי שמאלני אתה לא יודע את הדעה שלי בכלל אני חושבת שלא גנץ ולא ביבי צריכים להיות ראשי ממשלה אני רוצה מישהו שיהיה נורמאלי והבנתי שגם ביבי עשה דברים לא בסדר בעבר שלו
ממש לא
זאת תחילת הסוף של כל הממשלה!
זאת תחילת הסוף של כל הממשלה!
ביבי הביתהה
אני מקווה
אנונימי
באותו הנושא: