4 תשובות
כי זה מעצבן
כי זה נושא שגורם לויכוחים ולכעס וכשאוכלים כדאי להיות רגועים ולשמור על אווירה נעימה בשולחן
כדי לא לריב
שמאלנים...
https://www.google.com/search?q=blue+waffle&sxsrf=alekk03apx-390vm681fanxbihvmudg41g:1595550282588&source=lnms&tbm=isch&sa=x&ved=2ahukewiwlcl-z-tqahuj6aykhrfuaamq_auoaxoecasqaw&biw=1920&bih=937