7 תשובות
שואל השאלה:
se?
אנונימי
כן, הse2 של אפל, אחלה טלפון, בא עם המעבד של האייפון 11, פרו, מקס. יש לו סוללה מעפנה והוא אחלה טלפון.
שואל השאלה:
תודה רבה לעונים
אנונימי
אין בעד מה :)
אייפון*
על הנייר הקואלקום 865+ הכי חזק
כרגע הa13 bionic של אפל, שבא עם סדרת ה11 והאייפין se