11 תשובות
לי זה נראה דיי מוגזם.
שינוי קיצוני בעיניי, לא נראה טבעי.
שינוי קיצוני בעיניי, לא נראה טבעי.
רואים שיש הגדלה אבל זה ממש יפה לא מוגזם
וואלה אהבתי, מהממם
די מוגזם. אבל יצא דיי יפה כזה
אהבתי את הלפני
אהבתי את הלפני
זה פשוט לא נראה טוב בעיני, זה ברווזי.
הלפני עדיף בהרבה.
הלפני עדיף בהרבה.
ואוו יפה אהבתי לא מוגזם
לא אהבתי בכלל הלפני הרבה יותר יפה
מהמם בעיניי :)
שואל השאלה:
צודקות.אם קצת תוחם עיפרון שפתיים וגלוס מבריק אפשר להשיג את אותה תוצאה אפילו יפה יותר בלי ניתוחים.
צודקות.אם קצת תוחם עיפרון שפתיים וגלוס מבריק אפשר להשיג את אותה תוצאה אפילו יפה יותר בלי ניתוחים.
אנונימית
נכון
יש כאלה שזה מוסיף להן ויש כאלה שזה נראה עליהן מוגזם, כמו הגדלת חזה ממש גדול
שזה כבר לא הכי יפה אפילו מכער.
זה נראה כמו שני סופגניות או משהו כזה באמצע הפנים ומשנה פרופורציות.
למרות שהיו גם כאלה שהיה להם ממש עבות ונפוחות ודווקא החמיא להן.
בכל מקרה לא שמתי לב לאיזה שינוי בתמונה זה נראה שהיא רק סגרה את הפה
שמה אודם או משהו כזה שגורם לו להיות מבריק ולא יבש. אולי גם תחמה את השפתיים בגבול העליון המסגרת יותר ברורה מצבע חיוור לחום-אדום כזה.
אז אם מדובר בהגדלה בכלל לא הרגשתי, נראה אחלה.
שזה כבר לא הכי יפה אפילו מכער.
זה נראה כמו שני סופגניות או משהו כזה באמצע הפנים ומשנה פרופורציות.
למרות שהיו גם כאלה שהיה להם ממש עבות ונפוחות ודווקא החמיא להן.
בכל מקרה לא שמתי לב לאיזה שינוי בתמונה זה נראה שהיא רק סגרה את הפה
שמה אודם או משהו כזה שגורם לו להיות מבריק ולא יבש. אולי גם תחמה את השפתיים בגבול העליון המסגרת יותר ברורה מצבע חיוור לחום-אדום כזה.
אז אם מדובר בהגדלה בכלל לא הרגשתי, נראה אחלה.
באותו הנושא: