4 תשובות
גם לי יש
כבר שנים ולא עשיתי עם זה כלום
כבר שנים ולא עשיתי עם זה כלום
גם לי היה
זה לא נראלי מזיק וזה קצת יורד עם הזמן...
כאילו אני כן זה כבר איזה שנה ולא נשרה לי האוזן או משהו אז נראלי שזה לא מזיק
זה לא נראלי מזיק וזה קצת יורד עם הזמן...
כאילו אני כן זה כבר איזה שנה ולא נשרה לי האוזן או משהו אז נראלי שזה לא מזיק
שואל השאלה:
כן אבל הקטע הוא שאני חולה על עגילים בצורה מטורפת מה כדאי להשים?
כן אבל הקטע הוא שאני חולה על עגילים בצורה מטורפת מה כדאי להשים?
אנונימית
גם לי יש גולה ועשיתי חורים בגיל קטן ככה זה
באותו הנושא: