התחברות
הרשמה
למה ששולחים לי הודעות באינסגרם זה לא מתריע לי פתאום?? זה באג?ואיך אפשר לסדר אתזה (והצלצול הכול מופעל)
23 ביולי 2020, 16:18
הודעות
דואר אלקטרוני
תשובה אחת
בטטה, בטטה, בטטה, בטטה, תאכלו בטטה!!
ס
סופר בודדה
באותו הנושא:
בסטיפס אתם מאלה ששולחים הודעות או אלא ששולחים להם ?
למה ששולחים לי הודעות באינסגרם זה לא מתריע לי פתאום?? זה באג?ואיך אפשר לסדר אתזה
למה ששולחים לי הודעות באינסגרם זה לא מתריע לי פתאום?? זה באג?ואיך אפשר לסדר אתזה (והצלצול הכול מופעל)
למה זה לא מתריע לי על הודעות בפרטיי
למה ששולחים לי הודעות באינסטגרם זה לא מתריע לי?
רק אני חושב שסטיפס צריכים לעשות שאם שולחים הודעה אז זה מתריע לך
בנות אם מישהו היה שולח לכן באינסגרם
גם לכם לא שולח הודעות באינסגרם?
גם אתם מרגישים ממש בדד כשלא שולחים לכם הודעות בווצאפ או ששולחים ממש קצת?
אם כותבים במיוזיקלי כתובת מייל זה מתריע במייל או שולח הודעה לטלפון בו יש את המיוזיקלי?
האינסטגרם לא מתריע לי הודעות ברגע שאני לא נכנסת לאינסטגרם.מישהו יודע למה?