3 תשובות
בד"כ זה ברוכים הבאים
ואם זה בנים\בנות עם תמונה אז הרבה כותבים להם "יואו איזה יפה את"
או
"פאק אתה חתיך"
אולי בגלל שעוזרים להם אז כותבים להם תודה ודברים כאלה וכתבתי לך
כותבים להם ברוכה הבאה