14 תשובות
יש מלא בנים שכותבים ככה לכולם
אנונימי
שואל השאלה:
אווץ אז אני מכוערת
אווץ אז אני מכוערת
אנונימית
גם אני ככה, בדרך כלל את מכירה את הפגמים בעצמך הרבה יותר טוב מאחרים ולא רואה את היופי שלך כשאחרים כן, צריך לעבוד על זה.
כן את מכוערת
מה הבעיה בלהיות מכוערת?
מה הבעיה בלהיות מכוערת?
את לא בהכרח מכוערת
זה תלוי איך את נראית
זה תלוי איך את נראית
שואל השאלה:
חתולה מה חח למה שמישהי תרצה להיות מכוערת את לא היית רוצה להיות ככה אז בלי להתייפייף תודה
חתולה מה חח למה שמישהי תרצה להיות מכוערת את לא היית רוצה להיות ככה אז בלי להתייפייף תודה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי עיניים גדולות כחולות שיער שטני שפתיים גדולות אני רזה גבות עבות 1.58
יש לי עיניים גדולות כחולות שיער שטני שפתיים גדולות אני רזה גבות עבות 1.58
אנונימית
אני מכוערת
וכבר לא אכפת לי מזה
וכבר לא אכפת לי מזה
חחח אי אפשר לדעת איך את נראית לפי צבע עיניים וגובה
שואל השאלה:
את לא מכוערת חתולה
את לא מכוערת חתולה
אנונימית
את דווקא נשמעת יפה אנונימית
שואל השאלה:
תודה ❤
תודה ❤
אנונימית
לא יודע איך גברים אחרים פועלים.
אבל למה שאני ארשום או אשלח למישהי שלא לטעמי הודעה כזו וארשום שהיא מלכת היופי.
בד"כ אם וכאשר זה יהיה רק למי שאני חושב שהיא באמת כזאת. אולי אותם גברים מנסים להתחיל איתך וכשתחזירי להם תשובה ולפתח איתך שיחה ומשם אולי לזוגיות או דברים אחרים את יודעת...
אבל למה שאני ארשום או אשלח למישהי שלא לטעמי הודעה כזו וארשום שהיא מלכת היופי.
בד"כ אם וכאשר זה יהיה רק למי שאני חושב שהיא באמת כזאת. אולי אותם גברים מנסים להתחיל איתך וכשתחזירי להם תשובה ולפתח איתך שיחה ומשם אולי לזוגיות או דברים אחרים את יודעת...
אנונימי
אני זוכר שלפני שנה וחצי פחות או יותר שלחתי למישהי הודעה על סטורי כי חשבתי שספציפית היא יפה, אלוהית, כל כך מושכת ובמציאות ראיתי משהו אחר לגמרי שלא ציפיתי אליו והיה די מבאס. אני לא בא בכוונה להכליל אף אחת כי מי שיפה תהיה יפה לרוב גם בכל פוסט שתרצה אבל למדתי שעדיף לא להסתמך על זה יותר מדי ולשים לב יותר לעריכת תמונות וכיוצא בזה.
אנונימי
באותו הנושא: