14 תשובות
זו לא בעיה..
זו לא בעיה, כל אחד החלטה שלו
בעיה עבור מי?
שואל השאלה:
אז מה ואם אני לא מאמינה? זו מדינה חופשית
אז מה ואם אני לא מאמינה? זו מדינה חופשית
אנונימית
מה יש לא להאמין?
שואל השאלה:
בישות כלשהי
בישות כלשהי
אנונימית
כל אחד יכול להחליט אם הוא מאמין או לא.
מה הבעיה אם יש אנשים שלא?^^
מה הבעיה אם יש אנשים שלא?^^
כמו שאמרו מעלי. הם עוברים על החוקים של הבורא.
כי אנחנו יהודים צוונו על ידי המלך בכבודו ובעצמו במעמד הר סיני
יש לנו תורת אמת ורואים את זה.. אז כאילו חבל.. באמת חבל
יש לנו תורת אמת ורואים את זה.. אז כאילו חבל.. באמת חבל
אם זה יהודים - אז הם עוברים על הוראות של מלך העולם. יש בעיה יותר גדולה מזאת?
אנונימי
אין הגיון לא להאמין, כי השכל הישר מחיב שלעולם המסודר יהי בורא ומתכנו.
יש המון מידע שמוכיח שהתרוה היא אלוקית.
יש המון מידע שמוכיח שהתרוה היא אלוקית.
אנונימי
שואלת השאלה סתם מתוך התעניינות
מהי הסיבה שבגללה את לא מאמינה?
מהי הסיבה שבגללה את לא מאמינה?
בדיוק מה ששאלתי.^
כן אבל טיפה פחות תוקפני 3>
באותו הנושא: