8 תשובות
כי ביב הוא מלך מלכי המלכים
אנונימית
ביבי יותר נורמלי ויותר חכם
ויותר מושחת^
"נורמלי"?! כלומר, על פי הנורמה. איזו נורמה קיימת בעברנו או בעולם שמנהיג מכהן תחת כתבי אישום? מה נורמלי בלצעוד בהפגנה נגד הממשלה, כשמאחוריך ארון קבורה עם תמונה של רבין?! (ובהקשר לימים האחרונים, אציין שעל ארון הקבורה היו מספר ציורי מגן גוד - ביזוי מובהק של סמל יהודי וישראלי, אבל ציצים על המנורה זה כבר מוגזם, בטח נורמלי). תפרטי לנו על הנורמה שבאי תשלום מיסים במשך עשור, חקיקת חוק שיפתור אותו מתשלום עתידי, ושנה לאחר מכן לבקש פטור גם מהשנים הקודמות? איזו נורמה קיימת שראש ממשלה מתעקש להיות שר תקשורת, ואז פתאום מאושרת עסקת מכירה שבה בעלים של יס מקבל מיליארד ש"ח, והקונים הם אנחנו, כולנו, בלי שבכלל רצינו, ביקשנו, או שאלו אותנו. אוי, אפשר להמשיך עוד הרבה זמן, נורמלי זו לא המילה לתאר את מה שקורה בשלטון של ישראל.
אבל באמת ביבי צריך לעוף מהר!
לא ידעתי שבישראל יש שלטון מלוכה
^ כלומר, בבוא העת, בסוף ימיו של ביבי, כי כמו כל בן אנוש, גם זמנו בעולם ייגמר, מדינת ישראל תסתיים? תתפרק? נחזור לגולה? זה הרי מגוחך, ישראל נבנתה והתפתחה ללא ביבי, והיא תפרח שוב גם, בלעדיו.
כי רק ביבי יכול לנהל מדינה יהודית וציונית.