64 תשובות
ברור סוני זה שיט אחד גדול רק אקסבוקס!
תעשה את המעבר כבר לדור הבא לדעתי, אגב יש מגמה שלאט לאט המשחקים הופכים להיות קרוס -פלטמור שאפשר לשחק אקסבוקס ופלייסטיישן ביחד
אנונימי
גם נכון אבל עדין אקסבוקס עדיף יותר יותר אופציות חיבור למחשב אפשרות לשחק נגד מחשב יש לך את המשחקים בשני המכשירים קיצור אקסבוקס יותר שווה
שואל השאלה:
^איזה משחקים יש להם קרוס חוץ מפורטנייט?
^איזה משחקים יש להם קרוס חוץ מפורטנייט?
אנונימי
בקרוב יצאו הרבה
כן
call of duty , ובתקווה שבעתיד הקרוב גם פיפא
אנונימי
יש שמועה שבקרוב משחקי אונליין באקסבוקס יהיו לגמרי בחינם ולא יהיה צריך לעשות מנוי בשביל זה
אנונימי
שואל השאלה:
^ה-gold זה הכי חרא באקסבוקס.
^ה-gold זה הכי חרא באקסבוקס.
אנונימי
מילה שלא מה ישך^
יש גם אותו דבר בפלייסטיישן שצריך לשלם
אנונימי
רק שלאקסבוקס יש גם מנויי ג'ים פאס (יש מנוי משולב של גיים פאס גולד) שנותן לך כל חודש יותר מ100 משחקים בחינם לגמרי (היה שם עד לא מזמן את gta v, כרגע רד דד רידפשן 2 נכנס במקום) כולל כל המשחקים האקסלוסיבים של האקסבוקס וכל משחק חדש של מיקרוסופט מגיע ישר לשם
אנונימי
לא זאת תיהיה טעות חייך
שואל השאלה:
^^היה שם פעם אוברווטץ'? בגיים פאס
^^היה שם פעם אוברווטץ'? בגיים פאס
אנונימי
לא יודע
אנונימי
מה יש לכם אקסבוקס הרבה יותר טוב מכל בחינה..
xbox series x הולך להיות מפלצת
אנונימי
בידיוק הוא מפמפם את הסוני 5^^
לדוגמה אדם לא חכם בטח יש לך אייפון נכון^
סוני גם שמה ז*ן על הלקוחות שלה,
מיקרוסופט הרבה יותר מתחשבים בלקוחות שלהם (הם הודיעו שכל המשחקם שהם יוציאו לדור הבא יגיעו גם לאקס בוקס וואן כדי שאנשים שרכשו אחד לאחרונה לא ידפקו) חוץ מיזה מיקרוסוט לעומת סוני אמורה להיות הרבה יותר נוחה לישראלים דווקא, מכיוון שלסוני אין ממש עניין בישראל ומיקרוסופט מאוד פעילה כאן, יש פחות מ20 שפות זמינות באקס בוקס ועברית היא דווקא כן אחת מהם,
מיקרוסופט הרבה יותר מתחשבים בלקוחות שלהם (הם הודיעו שכל המשחקם שהם יוציאו לדור הבא יגיעו גם לאקס בוקס וואן כדי שאנשים שרכשו אחד לאחרונה לא ידפקו) חוץ מיזה מיקרוסוט לעומת סוני אמורה להיות הרבה יותר נוחה לישראלים דווקא, מכיוון שלסוני אין ממש עניין בישראל ומיקרוסופט מאוד פעילה כאן, יש פחות מ20 שפות זמינות באקס בוקס ועברית היא דווקא כן אחת מהם,
אנונימי
^תודה רבה
על מה?
אנונימי
לא את בטוחה שאת מבינה בעניין מזה לא ניראה לי
אז בואי תביאי נימוקים למה זה יותר טוב לדעתך?
אנונימי
מה יותר טוב בסוני קדימה לרשום לא תרשמי הרבה זה בסדר זה היה קצר
דווקא הרושם שלי עד עכשיו שבדרך כלל לאנשים עם אינטליגנציה יותר גבוהה יש אקסבוקס ולכל הטמבלים יש "סוני" (הם לא יודעים שזה השם של החברה ולא המכשיר) וזה מאנשים שאני רואה בפייסבוק
אנונימי
זה נכון^ זה כמו אנשים אם אייפון טיפשים..
בוא נעשה השוואה
איזה מכשיר יותר חזק: xbox
תמיכה בעברית:רק xbox
תאימות לאחור בצורה רצינית: xbox, סוני שמים ז*ן בנושא הזה
מחיר: גם כאן האקסבוקס עדיף
שירות לקוחות-יש שירות לקוחות ישראלי עם תמיכה בעברית של מיקרוסופט, אם אתה צריך שירות לקוחות בסוני והרמת אנגלית שלך לא משהו- לך תחפש תחברים שלך,
איזה מכשיר יותר חזק: xbox
תמיכה בעברית:רק xbox
תאימות לאחור בצורה רצינית: xbox, סוני שמים ז*ן בנושא הזה
מחיר: גם כאן האקסבוקס עדיף
שירות לקוחות-יש שירות לקוחות ישראלי עם תמיכה בעברית של מיקרוסופט, אם אתה צריך שירות לקוחות בסוני והרמת אנגלית שלך לא משהו- לך תחפש תחברים שלך,
אנונימי
אני אוסיף מעבד יותר טוב מעבד גרפי יותר טוב בדרך כלל יותר מקום אחסון ונראה יותר טוב בפער
זה לxbox שהיה ברור
זה לxbox שהיה ברור
לא
לפי מה שכתבת רואים שאת לא מבינה^
לכי לישון
אני מבין שאת אוהבת את העיצוב של הראוטר אאה
בכיף נשמה
1) נחייה בשקט גם בלי ספיידרמן, בנוסף לכך מיקרוסט מתכננים לקנות את חברת ההפקות של wb אז תגידו שלום ליקום של dc ולמשחקים של באטמן
2. רוב המשחקים באקסבוקס הם עם הגבלת גיל 18 פלוס
3. עובדתית xbox חזק יותר מפלייסטישן, xbox one x זאת הקונסולה הכי עוצמתית היום
4. רוב האנשים דווקא מעדיפים את השלט של האקסבוקס, ומסתבר שגם סוני-השלט של פלייסטיישן 5 יהיה בצורה דומה לזה של האקסבוקס
5. איזה משחקים יש כבר במציאות מדומה, ולפלייסטשן אין קינקנט
2. רוב המשחקים באקסבוקס הם עם הגבלת גיל 18 פלוס
3. עובדתית xbox חזק יותר מפלייסטישן, xbox one x זאת הקונסולה הכי עוצמתית היום
4. רוב האנשים דווקא מעדיפים את השלט של האקסבוקס, ומסתבר שגם סוני-השלט של פלייסטיישן 5 יהיה בצורה דומה לזה של האקסבוקס
5. איזה משחקים יש כבר במציאות מדומה, ולפלייסטשן אין קינקנט
אנונימי
לא כי לא מעניין אותי מצלמת תנועה או מציאות מדומה
אנונימי
בגדול הלקוחות של סוני זה כמו מי שמצביע ביבי, אין לו מושג יותר מידי אז הוא הולך אחרי העדר
אנונימי
אין לך שום תשובות לטענות שלנו אז את בורחת לישון, טיפוסי..
אנונימי
לא מדויק יותר כמו האנשים שמוצצים לאפל וקונים כל איפון שיוצא בלי לבדוק אם הוא טוב ולגלות שיש גלאקסי שמפמפם את אותו האייפון במחיר נורמלי
גם תופס
אנונימי
נחות למה?
אנונימי
טוב, אני לא אתווכח יותר עם ילדה בת 14
אנונימי
בידיוק^
יופי לך אז אנחנו באותו הגיל
טוב ילדה לכי לשון, את מדברת יותר מידי שטויות
אנונימי
תשמעי אני לא רשמתי את התאריך האמיתי שלי
מסכים^
אנונימי
זה לא כולה קונסולה זה דרך חיים אני לא צוחק
אני לא אפתח את זה
אין לי אף אחד מהם זה העיקרון אני שחקן מחשב
היה לי את שנייהם זה הבעייה
וואלה לא
אני חושבת שזה חבל לבזבז כסף על לקנות אקסבוקס שיש לך סוני. אתה יכול להכיר בדיסקורד אנשים שמשחקים בסוני ולשחק איתם. ואם אתה לא מוצא/קשה לך להתחבר לאנשים חדשים אתה יכול לנסות למכור את הסוני שלך ולקנות אקסבוקס. גם אקסבוקס זה לא כזה יקר תאמת.
amy^
לחשוב שמישהו נחות רק בגלל שהוא משחק באקסבוקס זה טמטום
amy^
לחשוב שמישהו נחות רק בגלל שהוא משחק באקסבוקס זה טמטום
אנונימית
אתה צודק שהאקסבוקס היה יותר טוב ולכן כן צריך לבחור אותו ולא סוני...
לא אני אומר לך מניסיון
עוד אחד אין לי כוח^
מה אין לך כוח מה אתה רוצה
תיראהאת כל מה שנכתב פה אתמול חניקה של שעה וחצי
אני אישית החלפתי מסוני לאקס בוקס לפני שנתיים והשלטים של אקס בוקס חרא ונהרסים בקלות ואני וכל האנשים שאני מכיר ששיחקו באקס בוקס החליפו שלט משהו כמו 3 פעמים וכשהייתי בסוני לא החלפתי פעם אחת לא היו שום בעיות
השרתים של סוני הרבה יותר טובים
הסוני רץ הרבה יותר חלק
אני עברתי רק בגלל חברים שלי בכללי אני מתחרט על זה
השרתים של סוני הרבה יותר טובים
הסוני רץ הרבה יותר חלק
אני עברתי רק בגלל חברים שלי בכללי אני מתחרט על זה
yts
האמת לא קראתי לא היה לי כוח
האמת לא קראתי לא היה לי כוח
בדיוק
השלטים של סוני מדהימים לא נהרסים מכלום
השלטים של אקס בוקס מנפילה קטנה כפתור יכול להידפק
השלטים של סוני מדהימים לא נהרסים מכלום
השלטים של אקס בוקס מנפילה קטנה כפתור יכול להידפק
שואל השאלה:
^את האמת שבקטע של השלט, סוני לוקח.
^את האמת שבקטע של השלט, סוני לוקח.
אנונימי
שואל השאלה:
וואו אשכרה 93 תשובות לשאלה דפאק.
וואו אשכרה 93 תשובות לשאלה דפאק.
אנונימי
תלוי כמה באלך עם חברים וכמה אתם אוהבים לשחק, אולי לא שווה את הכסף...