64 תשובות
ברור סוני זה שיט אחד גדול רק אקסבוקס!
YTS
תעשה את המעבר כבר לדור הבא לדעתי, אגב יש מגמה שלאט לאט המשחקים הופכים להיות קרוס -פלטמור שאפשר לשחק אקסבוקס ופלייסטיישן ביחד
אנונימי
גם נכון אבל עדין אקסבוקס עדיף יותר יותר אופציות חיבור למחשב אפשרות לשחק נגד מחשב יש לך את המשחקים בשני המכשירים קיצור אקסבוקס יותר שווה
YTS
שואל השאלה:
^איזה משחקים יש להם קרוס חוץ מפורטנייט?
אנונימי
בקרוב יצאו הרבה
YTS
כן
YTS
call of duty , ובתקווה שבעתיד הקרוב גם פיפא
אנונימי
יש שמועה שבקרוב משחקי אונליין באקסבוקס יהיו לגמרי בחינם ולא יהיה צריך לעשות מנוי בשביל זה
אנונימי
שואל השאלה:
^ה-gold זה הכי חרא באקסבוקס.
אנונימי
מילה שלא מה ישך^
YTS
יש גם אותו דבר בפלייסטיישן שצריך לשלם
אנונימי
רק שלאקסבוקס יש גם מנויי ג'ים פאס (יש מנוי משולב של גיים פאס גולד) שנותן לך כל חודש יותר מ100 משחקים בחינם לגמרי (היה שם עד לא מזמן את gta v, כרגע רד דד רידפשן 2 נכנס במקום) כולל כל המשחקים האקסלוסיבים של האקסבוקס וכל משחק חדש של מיקרוסופט מגיע ישר לשם
אנונימי
לא זאת תיהיה טעות חייך
שואל השאלה:
^^היה שם פעם אוברווטץ'? בגיים פאס
אנונימי
לא יודע
אנונימי
מה יש לכם אקסבוקס הרבה יותר טוב מכל בחינה..
YTS
xbox series x הולך להיות מפלצת
אנונימי
בידיוק הוא מפמפם את הסוני 5^^
YTS
לדוגמה אדם לא חכם בטח יש לך אייפון נכון^
YTS
סוני גם שמה ז*ן על הלקוחות שלה,
מיקרוסופט הרבה יותר מתחשבים בלקוחות שלהם (הם הודיעו שכל המשחקם שהם יוציאו לדור הבא יגיעו גם לאקס בוקס וואן כדי שאנשים שרכשו אחד לאחרונה לא ידפקו) חוץ מיזה מיקרוסוט לעומת סוני אמורה להיות הרבה יותר נוחה לישראלים דווקא, מכיוון שלסוני אין ממש עניין בישראל ומיקרוסופט מאוד פעילה כאן, יש פחות מ20 שפות זמינות באקס בוקס ועברית היא דווקא כן אחת מהם,
אנונימי
^תודה רבה
YTS
על מה?
אנונימי
לא את בטוחה שאת מבינה בעניין מזה לא ניראה לי
YTS
אז בואי תביאי נימוקים למה זה יותר טוב לדעתך?
אנונימי
מה יותר טוב בסוני קדימה לרשום לא תרשמי הרבה זה בסדר זה היה קצר
YTS
דווקא הרושם שלי עד עכשיו שבדרך כלל לאנשים עם אינטליגנציה יותר גבוהה יש אקסבוקס ולכל הטמבלים יש "סוני" (הם לא יודעים שזה השם של החברה ולא המכשיר) וזה מאנשים שאני רואה בפייסבוק
אנונימי
זה נכון^ זה כמו אנשים אם אייפון טיפשים..
YTS
בוא נעשה השוואה
איזה מכשיר יותר חזק: xbox
תמיכה בעברית:רק xbox
תאימות לאחור בצורה רצינית: xbox, סוני שמים ז*ן בנושא הזה
מחיר: גם כאן האקסבוקס עדיף
שירות לקוחות-יש שירות לקוחות ישראלי עם תמיכה בעברית של מיקרוסופט, אם אתה צריך שירות לקוחות בסוני והרמת אנגלית שלך לא משהו- לך תחפש תחברים שלך,
אנונימי
אני אוסיף מעבד יותר טוב מעבד גרפי יותר טוב בדרך כלל יותר מקום אחסון ונראה יותר טוב בפער
זה לxbox שהיה ברור
YTS
לפי מה שכתבת רואים שאת לא מבינה^
YTS
לכי לישון
YTS
אני מבין שאת אוהבת את העיצוב של הראוטר אאה
YTS
בכיף נשמה
YTS
1) נחייה בשקט גם בלי ספיידרמן, בנוסף לכך מיקרוסט מתכננים לקנות את חברת ההפקות של wb אז תגידו שלום ליקום של dc ולמשחקים של באטמן
2. רוב המשחקים באקסבוקס הם עם הגבלת גיל 18 פלוס
3. עובדתית xbox חזק יותר מפלייסטישן, xbox one x זאת הקונסולה הכי עוצמתית היום
4. רוב האנשים דווקא מעדיפים את השלט של האקסבוקס, ומסתבר שגם סוני-השלט של פלייסטיישן 5 יהיה בצורה דומה לזה של האקסבוקס
5. איזה משחקים יש כבר במציאות מדומה, ולפלייסטשן אין קינקנט
אנונימי
לא כי לא מעניין אותי מצלמת תנועה או מציאות מדומה
אנונימי
בגדול הלקוחות של סוני זה כמו מי שמצביע ביבי, אין לו מושג יותר מידי אז הוא הולך אחרי העדר
אנונימי
אין לך שום תשובות לטענות שלנו אז את בורחת לישון, טיפוסי..
אנונימי
לא מדויק יותר כמו האנשים שמוצצים לאפל וקונים כל איפון שיוצא בלי לבדוק אם הוא טוב ולגלות שיש גלאקסי שמפמפם את אותו האייפון במחיר נורמלי
YTS
גם תופס
אנונימי
נחות למה?
אנונימי
טוב, אני לא אתווכח יותר עם ילדה בת 14
אנונימי
בידיוק^
YTS
יופי לך אז אנחנו באותו הגיל
YTS
טוב ילדה לכי לשון, את מדברת יותר מידי שטויות
אנונימי
תשמעי אני לא רשמתי את התאריך האמיתי שלי
YTS
מסכים^
אנונימי
זה לא כולה קונסולה זה דרך חיים אני לא צוחק
YTS
אני לא אפתח את זה
YTS
אין לי אף אחד מהם זה העיקרון אני שחקן מחשב
YTS
היה לי את שנייהם זה הבעייה
YTS
וואלה לא
YTS
אני חושבת שזה חבל לבזבז כסף על לקנות אקסבוקס שיש לך סוני. אתה יכול להכיר בדיסקורד אנשים שמשחקים בסוני ולשחק איתם. ואם אתה לא מוצא/קשה לך להתחבר לאנשים חדשים אתה יכול לנסות למכור את הסוני שלך ולקנות אקסבוקס. גם אקסבוקס זה לא כזה יקר תאמת.

amy^
לחשוב שמישהו נחות רק בגלל שהוא משחק באקסבוקס זה טמטום
אנונימית
אתה צודק שהאקסבוקס היה יותר טוב ולכן כן צריך לבחור אותו ולא סוני...
YTS
לא אני אומר לך מניסיון
עוד אחד אין לי כוח^
YTS
מה אין לך כוח מה אתה רוצה
תיראהאת כל מה שנכתב פה אתמול חניקה של שעה וחצי
YTS
אני אישית החלפתי מסוני לאקס בוקס לפני שנתיים והשלטים של אקס בוקס חרא ונהרסים בקלות ואני וכל האנשים שאני מכיר ששיחקו באקס בוקס החליפו שלט משהו כמו 3 פעמים וכשהייתי בסוני לא החלפתי פעם אחת לא היו שום בעיות
השרתים של סוני הרבה יותר טובים
הסוני רץ הרבה יותר חלק
אני עברתי רק בגלל חברים שלי בכללי אני מתחרט על זה
yts
האמת לא קראתי לא היה לי כוח
בדיוק
השלטים של סוני מדהימים לא נהרסים מכלום
השלטים של אקס בוקס מנפילה קטנה כפתור יכול להידפק
שואל השאלה:
^את האמת שבקטע של השלט, סוני לוקח.
אנונימי
שואל השאלה:
וואו אשכרה 93 תשובות לשאלה דפאק.
אנונימי
תלוי כמה באלך עם חברים וכמה אתם אוהבים לשחק, אולי לא שווה את הכסף...