15 תשובות
הם מקבלים הנחות... אבל בעיקרון לגור אצל ההורים ולחסוך כסף, שכירות זה סתם לזרוק כסף. ללמוד למצוא עבודה טובה למצוא זוג טוב שיקח שידאג גם בערך לחצי מההוצאות ויהיה לך בית עד גיל 30.
הבתים יקרים מאוד מי שישמע איזה ביתם יפים וגדולים יש פה בארץ . לעומת זאת בחול יש לך בית 2 קומות ענקי וזה יהיה יותר זול מפה !
הי אנונימי, העדיפות לדעתי היא משכנתא. זה יצא אותו הכסף כמו שכירות, רק שבסוף גם יש לך את הבית ששווה 2.000.000 נניח. ולא רק משלם לבית של מישהו אחר.
שואל השאלה:
את צודקת היום ראיתי וילה בבולגריה ב300 אלף ליד ורנה ים ושדה תעופה קרוב . מדינה פח דבר כזה 10 מיליון קל פה
את צודקת היום ראיתי וילה בבולגריה ב300 אלף ליד ורנה ים ושדה תעופה קרוב . מדינה פח דבר כזה 10 מיליון קל פה
אנונימי
שואל השאלה:
בית של 800 אלף שקל זה 240 אלף שקל משכנתא?
בית של 800 אלף שקל זה 240 אלף שקל משכנתא?
אנונימי
triggered
שכירות זה ממש לא בזבוז של כסף. כאשר אדם קונה דירה הוא יוצא מתוך נקודת הנחה שהוא יגור בה הרבה זמן ולכן הוא מנסה להתפשר כמה שפחות על הדירה מה שמעלה את המחיר של הדירה.
אם במקום לקנות דירה גדולה בתחילת החיים הוא מחליט לשכור דירה קטנה ולחסוך הרבה כספים, את הכספים הוא יכול להשקיע ולקבל תשואה. גם על המשכנתא עצמה משלמים ריבית שיכולה להיות בסך הכל שוות ערך לשנים של עבודה.
בשכירות מקבלים יתרונות נוספים כמו יכולת לעבור דירה בקלות ואחריות של בעל הדירה לתקן דברים שמתקלקלים.
שכירות זה ממש לא בזבוז של כסף. כאשר אדם קונה דירה הוא יוצא מתוך נקודת הנחה שהוא יגור בה הרבה זמן ולכן הוא מנסה להתפשר כמה שפחות על הדירה מה שמעלה את המחיר של הדירה.
אם במקום לקנות דירה גדולה בתחילת החיים הוא מחליט לשכור דירה קטנה ולחסוך הרבה כספים, את הכספים הוא יכול להשקיע ולקבל תשואה. גם על המשכנתא עצמה משלמים ריבית שיכולה להיות בסך הכל שוות ערך לשנים של עבודה.
בשכירות מקבלים יתרונות נוספים כמו יכולת לעבור דירה בקלות ואחריות של בעל הדירה לתקן דברים שמתקלקלים.
זה מאוד קל להגיד בחול יותר זול אבל זה הרבה יותר מורכב
בארץ כמעט הכל זה ערים וגם המושבים זה בעיקר בתים גדולים באיזור שקט לעומת זאת בחול אפשר לקנות בית משנות השבעים עם שתי קומות בעיירה די מבאסת עם שירותים בסיסיים סבירים
וזה שהחליטו שבארץ כולם צריכים לגור בדירה חדשה והרבה יותר גדולה בממוצע מבחול בשכונה טובה במרכז זה גם מוסיף
בארץ כמעט הכל זה ערים וגם המושבים זה בעיקר בתים גדולים באיזור שקט לעומת זאת בחול אפשר לקנות בית משנות השבעים עם שתי קומות בעיירה די מבאסת עם שירותים בסיסיים סבירים
וזה שהחליטו שבארץ כולם צריכים לגור בדירה חדשה והרבה יותר גדולה בממוצע מבחול בשכונה טובה במרכז זה גם מוסיף
שואל השאלה:
תמיד צודק אז אתה אומר עדיף לחיות בשכירות כל החיים ולא לקנות בית?
תמיד צודק אז אתה אומר עדיף לחיות בשכירות כל החיים ולא לקנות בית?
אנונימי
אין יאוש בעולם כלל
זה לא נכון בגלל עקרון ההצע וביקוש. בגלל שבמשכנתא אתה מקבל יותר הביקוש לקניית דירה גדול מהביקוש לשכירת דירה ולכן שכירות זולה מהמשכנתא
זה לא נכון בגלל עקרון ההצע וביקוש. בגלל שבמשכנתא אתה מקבל יותר הביקוש לקניית דירה גדול מהביקוש לשכירת דירה ולכן שכירות זולה מהמשכנתא
שואל השאלה
זה ממש לא אמרתי. אמרתי שלא כדאי לקנות דירה בתחילת החיים כי אז אתה תקוע עם משכנתא ענקית ביחס להכנסה שלך לעשרים שנה הקרובות.
מומלץ לקנות דירה פשוט לא בתחילת החיים.
זה ממש לא אמרתי. אמרתי שלא כדאי לקנות דירה בתחילת החיים כי אז אתה תקוע עם משכנתא ענקית ביחס להכנסה שלך לעשרים שנה הקרובות.
מומלץ לקנות דירה פשוט לא בתחילת החיים.
שואל השאלה:
כמה משלמים משכנתא חוץ מההון עצמי על דירה שעולה 800 אלף אתה יודע לחשב או אפשרי?
כמה משלמים משכנתא חוץ מההון עצמי על דירה שעולה 800 אלף אתה יודע לחשב או אפשרי?
אנונימי
בבולגריה השכר *הממוצע* ב*שנה* הוא 4000 דולר. אל תשווה אפילו
אני מסכים עם תמיד צודק, באמת עדיף לחיות בשכירות ולהשכיר את הדירה של עצמך למישהו אחר (אומנם קצת תלוי אבל נצא מהנחה שאתה משכיר בפחות מהכמות שאתה שוכר), ובטח שבגיל צעיר לא מומלץ לקנות בית. מצד שני זה עדיין כסף שהולך לך לטימיון. יהיה לך הרבה יותר קל לחסוך אם תגור אצל ההורים או לפחות בשותפות
זה די קשה לחשב כמה משלמים בסך הכל כי יש כמה מסלולי משכנתא (שלושה אני חושב) והריבית משתנה על פי פרק הזמן עליו אתה פורס את החזרת המשכנתא.
שואל השאלה:
אפשר לעשות במלא תשלומים משכנתא כמו שקונים מוצר שזה יהיה זול יותר?
אפשר לעשות במלא תשלומים משכנתא כמו שקונים מוצר שזה יהיה זול יותר?
אנונימי