התחברות
הרשמה
מה דעתכם על ההנחיות החדשות של קיצור ימי הבידוד
למשל חולה ללא תסמינים יכול לצאת לחופשי אחרי 10 ימים בלי בדיקה או משהו..
לדעתי הם מנסים להוריד את כמות הבדיקות וזה ממש לא טוב יכול ככה רק לעלות התחלואה
22 ביולי 2020, 23:22
תשובה אחת
מסכימה עם שתיכן ב100 אחוז בגלל העומס במערכות הם מנסים להיפטר מכמה שיותר אנשים למרות שתכלס זה רק מסכן אותנו יותר
ש
שיטט