13 תשובות
כן, מאוד קשה לעכל את זה אבל בסופו של דבר זה רק עושה טוב כי את עוברת תהליך עם עצמך, את לומדת לשחרר מאנשים - שזה מדהים בפני עצמו
כן,אני ועוד ילד שנפגשנו במלון דן שהייתי בן 10.אחרי ה5 ימים נאלצנו להיפרד.

לעולם לא ישכח אותך חבר.
כןן
כן
כן
כן, קשה מאוד תקופה שלא תחזור אבל גם הקלה
כן לצערי לאחר שלוש שנים הבנתי את זה
להבין כן, בפועל זה יותר מסובך:(
איך הבנתם את זה אני צריכה גם
לא
לא חושבת שיש מצב שאני לא אקבל את מה שאני רוצה
לא משנה כמה זמן זה יקח
אנונימית