9 תשובות
סחרחורת
אנונימית
זה מרגיש כאלן ישנת בתאכלס
שאתה לא קולט מה קורה איתך ואיפה אתה נמצא
אבל זה רק לכמה שניות עד שהמוח שלך מסתנכרן עם המציאות
אנונימי
אני לא יודעת כי לא חוויתי את זה אבל אני חושבת הרגשה טובה יותר מלפני העילפון
שואל השאלה:
מישהו פה חווה את זה?
^אני
אני האנונימי מקודם
אנונימי
ויש סחרחורות גם
אנונימי
אתמול בלילה אחרי כמה שנים שלא הרגשתי את זה, אני כמעט התעלפתי.

אתה פשוט מרגיש ממש חלש ועם ראש כבד וזה לא כמו חולשה רגילה שאפשר לעקוף אותה, אם אתה לא שוכב כמה שיותר מהר אתה תיפול לרצפה.

אני פשוט הפלתי את עצמי על מיטה! אז לא התעלפתי, אני חושב שעוד כמה שניות הייתי מתעלף.
אתה שואל לגבי הרגע שלפני עלפון, או רגע אחרי שמתעוררים?