6 תשובות
לא היית צריכה, את לא היית חייבת להתערב, אולי זה משהו אישי שלה
את לא מכירה אותה אל תתערבי בעניינים שלא שלך
זה בסדר שלא אמרת כלום וגם זה לא משנה כי זה כבר קרה אבל זה יכל להיות נחמד מצידך לשאול לא בטוח בכלל שהיא הייתה משתפת או רוצה שישאלו אז זה כבר לא רלוונטי ממילא
אני במקומך לא הייתי אומרת כלום אלא אם היה נראה שהיא צריכה עזרה, זה בסדר שלא אמרת כלום... אם היית באותה סיטואציה כמוה לא נראה לי שהייתה תועלת אם מישהו זר היה שואל, למרות שזה היה נראה יפה ומתחשב.
שואל השאלה:
זו מישהי מהכיתה שלי אבל כן אני לא מכירה אותה כל כך
אנונימי
אם היא מהכיתה ואפילו אם לא בטח שהייתי שואלת. יכול להיות שאין לה עם מי לדבר וזה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה.. אם היא לא רוצה כמובן הייתי משחררת