4 תשובות
לכל אחד יש את הדברים שעוזרים לו:)
נגיד אם אני מרגישה בודדה אז אני מציירת אז יש מצב שכתיבה גם יכולה לעזור, את יכולה גם לכתוב על קשיים ודברים שמציקים לך וזה מאוד משחרר
זה יכול לעזור לך, תנסי אולי תראי הזדהות מצד אחרים ואז תצליחי להרגיש פחות בודדה
זה משפר פלאים את המצב רוח
תאמיני לי זה מספק
יש מצב שכן... בכל מקרה את יכולה לשלוח לי את הסיפורים אם תכתבי??