10 תשובות
תדברי עם ההורים שלה על זה.
נשמע שיש לך פה עסק עם סדיסטית
תקחי לה את האוגר ותאמרי להורים שלה
תגידי לה שאם היא לא מפסיקה את מחזירה אותו לכלוב. תסבירי לה מה זה צער בעלי חיים.. שגם לו יש נשמה וגם הוא נבהל וכואב לו
שואל השאלה:
עכשיו היא שמה אותו בשקית וצועקת עליו
אנונימית
תדברי איתה ותסבירי לה שהאוגר מפחד ממנה
תקחי ממנה את האוגר...
^^^^תקחי לה אותו, למה את מחכה?
אל תתני לה אותו שימי אותו בכלוב רחוק ממנה או משהו
תצעקי עליה שאם זה לא מפסיק את מתקשרת לתנו לחיות לחיות שיקחו אותו! (לאבאמת)
ואם היא לא תפסיק תקחי אותו תלטפי אותו ותסבירי לה שמה יכול לקרות תראי לה תמונה שהיא נראית בסדר של אוגר מת ותסבירי לה שזו התעללות
להגיד להורים
טוב להודות באמת, גם אני הייתי ככה כשהייתי ביסודי (בקצת פחות גרוע). וואלה אני לא גאה באיך שהתייחסתי לאוגרים שהיו לי לפי דעתי את צריכה באמת לדבר עם ההורים של הילדה ושהם יסבירו לה שזה מאוד לא בסדר ויטפלו בזה, ואולי גם תסבירי לי בפעם הבאה שאת שומרת עליה
אנונימי