3 תשובות
למה את שואלת את זה באתר כזה שנערות ונערים עונים לך? מאיפה נוכל לומר לך? זה לא לפה
אנונימית
לא חושבת
הגובה נמוך מידי
הגובה נמוך מידי
הגובה קשור למסלול לכן לא חושבת שתצליחי להתקבל למסלול מקבלים מ1.72 ומעלה אממ לגבי דוגמנות פנים בגדי ים בגדים בכללי וכל זה אם את יפה בעיניי הלא חודעת איך קוראים להם את תצליחי אבל את יפה אם הם חושבים שכן או יושבים שלו תאמיני כל מי שיש לו פנים מרובעות ושפתיים קטנות נורא יפה❤
באותו הנושא: