3 תשובות
כי הוא שכנע אותה..
חברה צעירים לא חושבים עד הסוף על ההשלכות של הדברים אותם הם מבצעים.

יש היום איזשהו טרנד של לצלם את עצמך בתמונות חושפניות (ולעיתים אף יותר מכך) ולשלוח לחבר, ולמה? כי החבר ביקש?!

רק מה? מי שחבר היום עשוי להיות אויב מחר והאמת אפילו לא חייב להיות אויב אלא סתם מישהו לא מספיק נחמד שייקח את התמונות שלכם ויפיץ אותן הלאה.

סוף מעשה במחשבה תחילה...
אני ממש לא חושבת שאפשר לשפוט אותה על זה.. היא. הייתה בכיתה ז לעזאזל.. היא הייתה מושפעת ותמימה.. הוא אמר לה שהיא יפה.. כנראה שהוא נתן לה יחס שהיה חסר לה.. יכול להיות בגלל שהוא שכנע אותה... יכול להיות שזה בגלל שהיא באמת לא חשבה יותר מדי.. אבל לא משנה מה הייתה הסיבה... אסור לנו לשפוט אותה... בסירטון היא אומרת שהיא עשתה טעות אבל שאף אחד לא נותן לה לשכוח... היא סבלה התעללות בגלל טעות שעשתה.. אז השאלה האמיתית צריכה להיות לא למה היא שלחכ את התמונה... אלא למה אפ אחד לא נתן לה לשכוח..