8 תשובות
גם הימנים לוקחים חלק בהפגנות של השמאל. אלה דברים שנוגעים לכולם...במיוחד עכשיו כשכולם נופלים יחד.
(אני מדברת על ההפגנות האחרונות).
(אני מדברת על ההפגנות האחרונות).
שואל השאלה:
^ לרקוד בעירום על סמלי המדינה, להתמעת עם שוטרים, להרביץ לעיתונאים ולהניף דגלי אש"ף
זה קצת יותר מידי, השמאל מביך לאחרונה
^ לרקוד בעירום על סמלי המדינה, להתמעת עם שוטרים, להרביץ לעיתונאים ולהניף דגלי אש"ף
זה קצת יותר מידי, השמאל מביך לאחרונה
אנונימי
יש גם הפגנות ימניות רק שהפגנהנות ימניוםכשיש התקשורת לא מסקרת ככה בצןרה כזאת וגם אז כשמחליטים לסקר מוציאים להפגנה הזאת שם ררע בתקשורת כמו לפני חודש או חודשים שההיה..אבל שיש אלימות בשמאל ומדברים לרצח והסתה זה נעלם מהתקשורת פתאאום ונותנים לזה בצה זאת התשובה שלך
כי התקשורת מראה רק את מה שהיא רוצה ולא את המציאות
^^^כן, יופי, בואו ניקח את הקיצון של כל קבוצה ונאשים בדברים הזויים את הרוב הנורמטיבי.
למשל: וואו, כל החרדים האלה הם פרימיטיבים אלימים שיורקים על נשים עם גופיות וקוראים לצה"ל נאצים ושונאים את המדינה.
איו ספק, הדתיים מביכים לאחרונה.
למשל: וואו, כל החרדים האלה הם פרימיטיבים אלימים שיורקים על נשים עם גופיות וקוראים לצה"ל נאצים ושונאים את המדינה.
איו ספק, הדתיים מביכים לאחרונה.
ולשאלה, השמאל מפגין יותר, כי השמאל לא בשלטון. הימין בגדול אמור להיות מרוצה מהמצב, כי הוא קיבל בדיוק את מה שהוא הצביע לו (ואני מדבר על השנים האחרונות, לא על התקופה העכשווית של הקורונה).
השמאלנים כבר שנים קמים בבוקר למציאות בה הם פשוט לא מרוצים מהממשלה שלהם, מן הסתם שיותר מהם יבואו להפגין על דברים שחשובים להם.
השמאלנים כבר שנים קמים בבוקר למציאות בה הם פשוט לא מרוצים מהממשלה שלהם, מן הסתם שיותר מהם יבואו להפגין על דברים שחשובים להם.
עם עובודת אי אפשר להתווכח^שמדובר בשמאל אומרים זה קיצון אבל שמדובר בפהגנה ימנית לא אומרים קיצון עובדול בשטח אומרות אחרת
תמיד מי שעושה רעש שומעים אותו
באותו הנושא: