9 תשובות
לא אל תפרוש
תקשיב
49 זה הרבה!!
הגעתי פעם ל20 ולא פרשתי
אל תענה על כלום ואל תשאל כלום היום ותחזור מחר ל50
תקשיב
49 זה הרבה!!
הגעתי פעם ל20 ולא פרשתי
אל תענה על כלום ואל תשאל כלום היום ותחזור מחר ל50
כבר עניתי אין לך סיבה לפרוש אם אתה אוהב להיות כאן.. אין מה לעשות לגבי הנאמנים
שואל השאלה:
בטח ימחקו גם את זה אם מוחקים אני אפילו לא אחשוב ואני לא אחזור לפה לעולם
בטח ימחקו גם את זה אם מוחקים אני אפילו לא אחשוב ואני לא אחזור לפה לעולם
אנונימי
אם טוב וכיף לך באתר, אל תפרוש בגלל זה.. חבל.
ממליצה לעיין בחוקי האתר
רוצים טיפ?
הכל תלוי בניסוח. הכל.
ממליצה לעיין בחוקי האתר
רוצים טיפ?
הכל תלוי בניסוח. הכל.
שואל השאלה:
עיינתי המון פעמים אני לא עובר על החוקים
עיינתי המון פעמים אני לא עובר על החוקים
אנונימי
אוקיי, אם אתה רוצה אין לי בעיה לעבור איתך בפרטי על כמה שאלות ותשובות שלדעתך נמחקו ללא סיבה
שואל השאלה:
אני לא רוצה אבל אני לא יכול כל יום אני יורד מלא לפני כמה ימים הייתי 72 ועכשיו אני 49 אין לי כוח לזה
אני לא רוצה אבל אני לא יכול כל יום אני יורד מלא לפני כמה ימים הייתי 72 ועכשיו אני 49 אין לי כוח לזה
אנונימי
שואל השאלה:
ברור שעברתי על חוקים כולם עוברים על חוקים אפילו נאמנים פשוט יש את הנאמנים הרעים
באופן כללי נאמנים רעים אוהבים להציק לי אם כמה שהם קצת עדיין הם הורסים את האתר
ברור שעברתי על חוקים כולם עוברים על חוקים אפילו נאמנים פשוט יש את הנאמנים הרעים
באופן כללי נאמנים רעים אוהבים להציק לי אם כמה שהם קצת עדיין הם הורסים את האתר
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא אני זה נאמנים אני מכיר את החוקים ולא עובר עליהם מוחקים לי המון בלי הצדקה ואין לי כוח ללכת לנאמן בכיר
זה לא אני זה נאמנים אני מכיר את החוקים ולא עובר עליהם מוחקים לי המון בלי הצדקה ואין לי כוח ללכת לנאמן בכיר
אנונימי