4 תשובות
כל אחד הוא לא כמו האחר.
אבל זה לא אומר שהאחד או האחר יותר טוב או פחות טוב.
בכללי, לא צריך להוריד לאחרים כדי להרים לעצמך.
זה נובע מחסור ביטחון
זה בנות ואנחנו מתוסבכות מדי ובקושי יודעות מה אנחנו חושבות על עצמנו, תתמודדי
כי רובן חסרות ביטחון וזו סוג של מגננה קצת עקיפה יותר. זה מגיע ממקום חשוך יותר שקשור בעיקר לעצמן. חבל שזה ככה, אבל זה באמת מגיע ממקום של "מי שרע-רע לו"