3 תשובות
זה מילה זה בנים אני לא אגיד לך אחותי כי זה של בנות מבינה את הקטע?
אני לא בן אבל החבר הכי טוב שלי הסביר לי שאולי הבן ראה בך יותר מידידה ורצה לקדם את זה לכיוון אחר ואת באה ומניחה אותו כאח או רק כידיד וזה פוגע שהם חשבו שאולי גם את רואה בהם מעבר
כי זה מכניס אותנו לסוג של פרינדזון
באותו הנושא: