התחברות הרשמה

מישהו יודע איך קראו לסרט אנימה אחת עם ילד בכיסא גלגלים?

ראיתי בערך 5 דקות מהסרט לפני המון זמן ושחכתי את השם שלו, אם אני זוכרת נכון זה אמור להיות משהו עם עולם מופלא, אחר או מוזר משהו כזה.
היה גם ילד ששיחק כדורסל וההוא עם הכיסא גלגלים בא לעודד אותו עם עוד מישהי, הם יצאו מבית הספר ובדרך חזרה הבן והבת רצו ללכת לאנשהו והדרך לשם צריך לעבור מדרגות צרות כאלה ניראלי והילד בכיסא גלגלים חזר הביתה ונעלב מהם ... זה בערך מה שאני זוכרת אם מישהו יודע על מה אני מדברת אשמח לתשובה :) תודה מראש
22 ביולי 2020, 00:20
אנימהכסא גלגלים    
3 תשובות
כל מי שרואה אנימה הוא על כיסא גלגלים, לא קשה למצוא
A
AniPita
ni no kuni?
א
אין לי באמת רעיון..
שואל השאלה:
תודה
F
Fellis catus
באותו הנושא:
מישהו יודע איך קראו למשחק הזה פליז????
מישהו זוכר איך קראו לסרט?
מישהו זוכר איך קראו לסרט ההוא?
מישהו יודע איך קראו לזמרת הזו ז"ל ?
מישהו קרא את הספר לפני שאפול ויודע איך קוראים לסרט על הספר?
מישהו יודע איך קראו לסדרה הזאת עם הילדה שקוראים לה אלכס שרוב הסדרה עליה?
מישהו יודע איך קראו לאמא החורגת של סינדרלה?
מישהו יודע איך קראו למשחק הזה?
היה פעם סרט עם נסיכות שמצאו ארמון נסתר משהו כזה, איך קראו לסרט הזה?
איך קראו לסרט הזה?
שם של סרט- לא מזמן ראיתי סרט ושכחתי איך קראו לו, בבקשה תעזרו-