התחברות
הרשמה
איך גורמים למישהו לבין שאני בקטע שלו אבל יעני בלי להגיד לו??
נגיד היום ילדה שהיינו פעם חברות עכשיו אני לא סובלת אותה שלחה לו הודעות והוא שאל אותי מה לעשות ואמרתי לו תכתוב לה שאנחנו זוג ואני לא מסכימה לך לדבר עם בנים..
יש סיכוי שהוא הבין מזה משהו?
22 ביולי 2020, 00:18
ייעוץ
2 תשובות
בנים פשוט לא מבינים רמזים, אם את רוצה אותו עדיף שתגידי לו
ח
חזירונית המזל
לא מאמי אם הוא לא בקטע שלך זה משפיל היו מקרים
אנונימית
באותו הנושא:
היום אמרתי למישהו שאני בקטע איתו שאני אוהבת אותו ונתתי לו נשיקות ואז הקראש הקודם שלי..
איך אני מספר למישהו שאני בקטע איתו שבגדתי בו?
איזה בוקר טוב לכתוב למישהו שאני בקטע שלו אבל לא כל כך בקטע איתו?
איך גורמים למישהי להבין שאני בקטע שלה, אבל בלי לומר לה? אני לא רוצה להרוס בינינו, ואני ממש מטומטם בקטעים האלו
איך גורמים למישהו שאני פוגשת רק פעמיים בשבוע לאיזה שעתיים להיות בקטע שלי?
לגיטימי להגיד למישהו שאני והוא בקטע ולא ראינו אחד את השני חודש שאני מתגעגעת לחיבוק שלו?
איך לרמוז למישהו שאני מדברת איתו שאני לא בקטע שלו ?
איך לשדר למישהו שאני בקטע שלו בצורה ברורה אבל בלי להגיד
איך גורמים לבן להבין שאת בקטע?
איך אני גורם למישהי מפה להבין שאני בקטע שלה בלי לומר לה? אני כאילו לא רוצה שהיא תדע שאני יודע שהיא יודעת
מה ההבדל בין חבר טוב ( לא בקטע זוגי אבל אנחנו בקטע) לבין ידידה