5 תשובות
הכל טוב! תנשמי ותרגעי, לא להיכנס לסרטים זה קורה וזה בסדר
שני בוסים*
אולי את לא נדלקת, אולי את סתם נמשכת אליהם..
כל עוד לא תעשו כלום הכל טוב חחח
זה קורה...
פשוט תנסי להיות כמה שיותר עם חבר שלך שזה ירד לך... רק לא לבגוד בו!!
הכל טוב זה בסדר זה שיש לך חבר לא אומר שהמוח שלך צריך להפסיק לחשוב על בנים אחרים אבלל כנראה שחבר שלך הוא לא האחד יכול להיות שאת עוד רוצה לנסות להיות עם אחרים אז אם זה באמת ממשיך תפרדי ממנו ותנסי לראות מה בא לך אבל לא לעשות כלום שאת איתו,לא לבגוד!
זה טבעי, אני יודעת שזה מלחיץ אותך.
הכל טוב, סביר שזה יעבור לך בקרוב ושאת מלחיצה את עצמך, קורה לכל בחורה שניה.
אם זה נשאר איתך ואת מרגישה שזה לא סתם אז יש לך חומר למחשבה ואת יכולה... טוב תכלס לא יודעת מה הייתי מציעה לך לגבי לדבר עם החבר אבל דברי עם חברה. שבי איתה ותגוללי בפניה את הסיטואציה. זה תמיד עוזר להכניס לפרופורציות הרבה יותר מהמון אנשים מאחורי מקלדת. בהצלחה:)