6 תשובות
כניראה הוא נלחץ הוא שלא מתאים לו עכשיו או שאולי הוא כבר לא רוצה אותך
סתם טמבל
בעיה שלך שלא רצית אותו.. הוא צודק.. לא צריך לשכנע מישהו לאהוב אותך או לרצות אותך .. הוא הבין את זה וזה בעיה שלך... כמו שאת לא רצית קודם עכשיו הוא לא רוצה מותר לו
יכול להיות שעשית התקדמות גדולה ומהירה מדי וזה מלחיץ אותו. נסי לקחת דברים לאט יותר ורגוע יותר איתו.
שואל השאלה:
מי לא רצה אותו? מי אמר לך שלא רציתי אותו
מאיפה את מסיקה בדיוק???
לא ידענו על הרגשות אחד של השנייה.. הכל היה לא ברור
לא התנהלנו נכון.
לקחתי יוסמה ואחרי המון זמן לקחתי על עצמי לקדם את זה.
בתקוםה הזאת הוא כן הראה עניין, ועכשיו כשאני גלוייה הוא הולך?
אז מה רצית ממני שלוש שנים??? זה מה שרצית אחרי הכל לבוא ולהגיד לי לא מתאים לי?
אנונימית
נו אז שלוש שנים.. אם זה לא קרה שלוש שנים מה ציפית שיהיה משהו.. תתקדמי זה העצה הכי טובה