4 תשובות
אני קיבלתי 50 אחרי שיצאתי מהבגרות בהרגשה עד כדי כך טובה שאפילו לא נרשמתי למועד ב, למה? כי הייתי בטוח שאני הולך לקבל 100!!!! אבל עכשיו כבר סגרו תהרשמה.
עדיין מרגישה טיפשה?
אנונימי
לא נורא, יש מועד ב' תיגשי אני קיבלתי 99 במועד א' ועדיין רוצה לגשת כדי לשפר בנקודה.
אנונימי
יש מועד ב !!!
לא עד כדי כך, את יכולה לגשת למועד ב ואני בטוחה שתוציאי 80+, אין סיבה שתתבאסי!!