6 תשובות
ציון שנתי זה ציון המגן.
הציון שאת מקבלת מטעם בית הספר והמורה.
ציון בחינה זה כמה קיבלת במבחן עצמו וציון שנתי זה הציון שהמורה ביקש שייתנו לך.
הציון הסופי זה הממוצע בין שני הציונים האלה.
מגן
ציון מגן לרוב
הציון שבית הספר נתן לך ומהווה 30% מהציון הסופי בשאלון
שואל השאלה:
רגע הציון הגשה שלי 77 אבל המורה אמרה שתגיש אותי על 80 אז הבית ספר הוריד לי 3 נקודות? כי אני לא היחידה שהציון הגשה שלה פתאום ירד
אנונימי