4 תשובות
בעיניי כן
יש לו גישה של בן אדם חכם, רק שמבחינת הבעות פנים > הוא חושף יותר מדי רגשות
יש לו גישה של בן אדם חכם, רק שמבחינת הבעות פנים > הוא חושף יותר מדי רגשות
שואל השאלה:
חחח אני תמיד לחוצה אבל אני ממש לא שקטה
חחח אני תמיד לחוצה אבל אני ממש לא שקטה
אנונימית
חח כן הוא בן אדם טוב
ככ כן