6 תשובות
לדעתי זה לא מוריד ולא מעלה אבל זה סבבה
מוריד. אל תעשי, זה מכוער ואת תראי כמו פריקית.
מוריד
אני בת אבל אני יודעת שחברים שלי חושבים שזה גברי ולא יפה לבנות
שואל השאלה:
איך הורדתם לי את המצב רוח עכשיו חחח
אנונימית
תקשיבי זה פשוט דבר גברי וערבי יחסית...
עדיף שלא תעשי כי זה לא מגניב