התחברות
הרשמה
יש לי שיעול ונזלת אבל אין לי חום חס וחחילה או משהוא בסגנון אז יכול להיות סתם צינון?
21 ביולי 2020, 12:31
רפואה משלימה
תרופות סבתא
4 תשובות
כן
מ
מיוחדת במוזריותי
כן
N
Noy ֿ
כן זה יכול להיות סתם צינון
פ
פנדה אדומה
כן
ח
חזירון המזל
באותו הנושא:
יש לי המון נזלת, קצת שיעול ואין לי חום יש סיכוי שיש לי קורונה?
יש לי קצת שיעול ונזלת בלי חום.מה לעשות?
יש לי מלא מלא נזלת ושיעול מכאב גרון וחולשה
כואב לי האף והמצח יש לי צמרמורות קפוא לי יש לי נזלת ושיעול מישהו יודע מזה ?
דלקת גרון יכולה להתלוות בשיעול ונזלת?או רק כאבי גרון?
בקשר לסתמיני קורונה, חובה שיהיה חום של 38+ ועוד תסמין(נגיד שיעול,נזלת,כאבים)?
אני חולה כבר שבוע עם שיעול ונזלת וליחה מה לוקחים בשביל שזה יעבור? לקחתי דקסמול ותה עם לימון וחלב עם דבש ולא עוזר
חום 37.3 נחשב חום? אני מצוננת מיום שבת עם שיעולים אפצים ונזלת ועכשיו קצת כאבי ראש ואוזניים ואני מרגישה שממש חם לי..
הי אני סובל מחום, כאבי ראש באזור הפנים, בעיקר בעיניים, נזלת, חולשה ושיעול - מה יש לי?
לקרובת משפחה שלי יש חום גבוה, הקאות, שיעול ונזלת, זה וירוס כזה היה לכם? תוך כמה זמן עבר?
אם יש למישהו שיעול מרובה ונזלת זה יכול להיות קורונה? אין חום או משהו