4 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תענו...
בבקשה תענו...
אנונימית
מניסיון אין דרך נחמדה, אם הוא בקטע שלך לא משנה מה תגידי או תעשי הוא יפגע, תנסי אבל הכי בעדינות שיש ותגידי שזה לא קשור אליו אלא יותר קשור אלייך ואת מנתקת מכולם, בהצלחה!
שואל השאלה:
הוא לא בקטע שלי... ממש לא
אנחנו בכלל לא נמשכים זה אל זה
פשוט דיברנו בתור חברים ידידות כזה...
הוא לא בקטע שלי... ממש לא
אנחנו בכלל לא נמשכים זה אל זה
פשוט דיברנו בתור חברים ידידות כזה...
אנונימית
תלוי מה טיב הקשר.
אם אתם בסדר אחד עם השני ולא בקשר הדוק במיוחד, אפשר פשוט להוריד קצב, לשלוח הודעה פעם בכמה ימים ככה. תַראי שאת עדיין מתעניינת בשלומו, תשלחי הודעות לפעמים, אל תסנני יותר מדי, ובום יש לך קשר שאפשר לקבל הודעה פעם בחודשיים.
לחילופין, את יכולה לומר שאת מרגישה נורא עמוסה ושאת לא יכולה כל־כך להיות עם אנשים. אם הוא גבר מלך הוא יבין.
אל תיעלמי ככה סתם. זה די פוגע.
אם אתם בסדר אחד עם השני ולא בקשר הדוק במיוחד, אפשר פשוט להוריד קצב, לשלוח הודעה פעם בכמה ימים ככה. תַראי שאת עדיין מתעניינת בשלומו, תשלחי הודעות לפעמים, אל תסנני יותר מדי, ובום יש לך קשר שאפשר לקבל הודעה פעם בחודשיים.
לחילופין, את יכולה לומר שאת מרגישה נורא עמוסה ושאת לא יכולה כל־כך להיות עם אנשים. אם הוא גבר מלך הוא יבין.
אל תיעלמי ככה סתם. זה די פוגע.