4 תשובות
למה לא...
אני הייתי מלמד אותה ממה שאני יודע...
ואם לא היא תלמד...יש זמן עד שניתחתן...עם בכלל
אני הייתי מלמד אותה ממה שאני יודע...
ואם לא היא תלמד...יש זמן עד שניתחתן...עם בכלל
כן, אנחנו יכולים ללמוד ביחד.
באותו הנושא: