10 תשובות
נשמע טוב, יש עוד כמה מקומות שאפשר לשפר ולתקן כדי להפוך את הספר הזה ליותר מעניין ומותח אבל העיקרון שלו סבבה ואם זה מדע בדיוני אז זה עוד יותר סבבה, אני הייתי קוראת בשמחה
בלי לפגוע אבל אין פה מבנה פשוט הסברת על הדמות הרעה שבסוף היא טובה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
לא, הדמות רעה בכל מובן. היא מתה כבן אדם רע. חוץ מזה הסיפר עצמו מנקודת המבט של הרשע אז גם רואים בדיוק מה עובר לו בראש.
העובדה שהראש שלו עובד בצורה הזאת גרמה לו לראות את האמת שהאחרים לא אבל בדרך לא טובה.
אנונימית
לא, הדמות רעה בכל מובן. היא מתה כבן אדם רע. חוץ מזה הסיפר עצמו מנקודת המבט של הרשע אז גם רואים בדיוק מה עובר לו בראש.
העובדה שהראש שלו עובד בצורה הזאת גרמה לו לראות את האמת שהאחרים לא אבל בדרך לא טובה.
נשמע מעניין
השאלה איך זה יהיה מנוסח
צורת הכתיבה משנה מאוד. אפילו שיש עלילה טובה, הכתיבה יכולה להוריד.
בהצלחה
ואם תתחילי להוציא את הספר, אבל תהססי לשלוח לי קישור.
זה מזכיר לי סיפור שאני כותבת שהדמות הראשית יכולה להיתפס כדמות " רעה" שרוצה רק אופל ולהוביל את כולם לגיהנום- מבחינתה זה לא דבר רע. הסיפור מתבסס על השקפות עולם לא מקובלות { גותיקה} וקיצר פילוסופי.
השאלה איך זה יהיה מנוסח
צורת הכתיבה משנה מאוד. אפילו שיש עלילה טובה, הכתיבה יכולה להוריד.
בהצלחה
ואם תתחילי להוציא את הספר, אבל תהססי לשלוח לי קישור.
זה מזכיר לי סיפור שאני כותבת שהדמות הראשית יכולה להיתפס כדמות " רעה" שרוצה רק אופל ולהוביל את כולם לגיהנום- מבחינתה זה לא דבר רע. הסיפור מתבסס על השקפות עולם לא מקובלות { גותיקה} וקיצר פילוסופי.
מכיר ספרים דומים, ולרוב הם ממש טובים.
אז אני תומך ברעיון.
אז אני תומך ברעיון.
האמת נחמד ממש.
ההתחלה הזכירה לי את הדמות הראשית מהסדרה you
ההתחלה הזכירה לי את הדמות הראשית מהסדרה you
חח גם הדמות הראשית שלי רעה בסיפור כי היא מנסה ללמד את כולם לקח
אנונימית
נשמע מעניין ומאתגר לכתיבה, בהצלחה
נשמע מעניין מאוד